The Voice 2013 - Pál Dénes újra versenybe száll

Péntek éjszaka mindent vitt, jövő héten viszont már egy másik rangos versenyen méretteti meg magát a fiatal tehetség, aki azt ígéri, hogy a sikerek ellenére is ugyanolyan alázatos marad, mint amilyennek megismertük. Huszonegy éves létére meglehetősen bölcsen vélekedik Dénes a győzelméről és a rá váró, komoly feladatokról. Az énekes egy lemezszerződés mellett tízmillió forintot és egy álomutat nyert, amit még nem tudni, kivel oszt meg. A lemezre vonatkozólag vannak már ötleteim. Abban a stílusban és hangnemben szeretnék énekelni, ami rám jellemző, nem szeretnék senkit sem utánozni. A nyereményútról még nem gondolkodtam, nem tudom, kivel megyek el, az a jövő zenéje. Most különben sincs időm ezzel foglalkozni, hiszen a jövő héten már egy másik gigaprodukció, A Dal óriási színpadán állok Agárdi Szilvivel. Szerintem jó esélyekkel indulunk az Eurovíziós Dalverseny-ben, a Voice-párbajon énekelt közös dalunkat is sokan szerették, talán ezt a nótát is könnyen befogadják majd – magyarázta a nagy döntő után. Úgy érzem, olyan volt a döntős szereplésem, amilyennek lennie kellett. Misivel közös dalunk már örömzenélés volt – teszi hozzá, majd elmeséli, hogyan élte meg a diadalt. – Mindenki nevét kristálytisztán hallottam, csak az enyémet nem. Hátra kellett néznem, és csak akkor tudatosult bennem, hogy győztem. Azt kell mondjam, hogy még mindig nem fogtam fel.